Warto zobaczyć
17 statystyk CRM, które powinni znać specjaliści ds. sprzedaży
Liczby nie kłamią - przyjęcie systemu CRM może przynieść zespołom sprzedażowym w małych firmach zmieniające...
Jakie akcesoria warto kupić do swojego telefonu?
Nowoczesne urządzenia są bardziej odporne na zarysowania i zachlapania wodą, mają też długo działającą...
Oprogramowanie rozwojowe: Co to jest i dlaczego Twój zespół go potrzebuje
W naszym rozumieniu sprzedaż i marketing to ten sam zespół, który pracuje nad tym samym celem: zwiększeniem...
Dlaczego Twój zespół sprzedaży potrzebuje standaryzowanego procesu sprzedaży
Nie ma znaczenia, jak utalentowany jest twój zespół sprzedaży, ani jak ciężko pracujesz. Bez mapy drogowej...
Jak korzystać z CRM, aby zbudować swoje prawdziwe imperium nieruchomości
Sukces na rynku nieruchomości zależy od relacji. Musisz być na bieżąco z potrzebami klienta, reagować szybko i...
Sześć wskazówek dotyczących zarządzania leadami, aby utrzymać sprzedaż w ciągłym ruchu w rurociągu
Śledzenie tego, co dzieje się w Twoim rurociągu sprzedażowym ma kluczowe znaczenie. Dzięki temu masz wgląd w...
4 pytania, które małe firmy powinny zadać przed wyborem CRM
Aby znaleźć najlepsze rozwiązanie CRM dla Twojej firmy, musisz zrozumieć jak naprawdę działa Twój biznes...
10 najważniejszych rzeczy, których należy szukać w CRM
Oprogramowanie CRM zapewnia wiele korzyści zespołom sprzedaży wychodzącej - ale które z nich są najważniejsze?...