CRM, czyli sposób na zarządzanie relacjami z klientami

2016-06-08 | chmiuro darmowy crm zarządzanie klientami

Wielu z nas planuje swoje cele na dany dzień, zapisuje w kalendarzu zadania czy spotkania w notatniku kontakty do kotrahentów czy współpracowników, a na małych karteczkach płatności, przemyślenia, plany zawładnięcia światem. Sporo tego, ale… no właśnie.

Ktoś mądry wpadł kiedyś na pomysł, aby stworzyć jeden, spójny system, który pomoże nam zarządzać tym wszystkim. CRM, czyli w dosłownym tłumaczeniu Zarządzanie relacjami z klientami to nic innego jak zmyślna koncepcja marketingowa oparta na systemie informatycznym, do której należy zarządzanie relacjami z klientami czy kontrahentami. Główną istotą programów CRM jest sprawna obsługa klienta i zadowolenie ze świadczonych przez nas usług. System ma usprawniać pracę zarówno mikro i małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Programy typu CRM pomagają umieścić w jednym miejscu wszystkie, najistotniejsze informacje o naszych klientach, kontakty, zadania czy informacje na temat wszystkich osób, z którymi współpracujemy lub mamy zamiar nawiązać współpracę. Umożliwia dostęp do pełnej historii i analizy naszej współpracy z konkretnym klientem czy dostawcą. Ponadto niezbędną do tego funkcją będzie również tworzenie raportów, które umożliwią na przykład analizę zysków i strat danej firmy.

Chmiuro - darmowy CRM to idealne rozwiązanie, szczególne dla mikro i małych przedsiębiorstw. Zamiana notatnika czy papierowego kalendarza na komputerowy system, do którego dostęp jest zapewniony z każdego miejsca i z każdego urządzenia to słuszna decyzja.  

Jakie korzyści daje Chmiuro – darmowy CRM w chmurze:

  • planowanie pojedynczych zadań i bardziej złożonych akcji,
  • proste zarządzanie klientami i kontaktami
  • przejrzyste wyszukiwanie kontaktów i akcji wykonanych z ich udziałem – telefon, mail,
  • łatwy dostęp do systemu z każdego miejsca i z każdego urządzenia,
  • możliwość wysyłania grupowych wiadomości e-mail,
  • nadzór nad zadaniami wykonywanymi przez pracowników.

Pamiętajcie, że łatwa komunikacja pomiędzy współpracownikami, kontrahentami czy klientami to jeden z kluczy do sukcesu firmy, a przecież o to właśnie chodzi, prawda