Jak poukładać relacje z klientami?

2016-07-11 | chmiuro relacje klienci baza danych lista

Relacje z klientami są niezwykle ważną, jeśli nie najważniejszą kwestią w prowadzeniu dobrego biznesu. Nawiązywanie ich to kluczowa umiejętność każdego, dbającego o firmę przedsiębiorcy. Zapewnia to nie tylko zyski ale pozwala także pracować w dobrej, przyjaznej atmosferze opartej na zaufaniu.

Przede wszystkim warto pomyśleć o tym w jaki sposób chcemy współpracować
z klientami. Programy CRM takie jak np. Chmiuro wydatnie wspomagają proces współpracy z klientami. Chmiuro umożliwia stworzenie przejrzystej bazy klientów, dostawców oraz  współpracowników . Sama baza to nie wszystko. Dodatkowo funkcjonalność listy zadań pozwala w łatwy sposób powiązać współpracowników z klientami oraz przyporządkować czynności do wykonania pracownikom zarówno w korelacji z klientami jak i dostawcami.. W przypadu konieczności wysłania korespondecji masowej np z ofertą, warto skorzystać z funkcjonalności mailing, która proces ten ułatwi i spowoduje, że określona treść trafi do konkretnej grupy odbiorców. Przydatną funkcjonalnością, która usprawnia identyfikację oraz zarządzanie informacjami przesyłanymi przez pracowników klientom jest tagowanie. Tagi w wydatny sposób skracają czas odnalezienia konkretnej informacji bądź kontrahenta.

Dzięki sprawnej komunikacji zarówno z naszymi współpracownikami jak i z klientami możemy osiągnąć wiele. W Chmiuro sprawa jest prosta – dodajmy firmy, przypisujemy je konkretnym pracownikom, a oni mają dostępną, jasną i klarowną bazę tych, którymi muszą się zająć.