Sprzedaż i zarządzanie z CRM Chmiuro to strzał w 10!

2016-11-16 | chmiuro artykuł sprzedaż zarządzanie

Zapraszamy do zapoznania się z kolejną częścią artykułu o wdrożeniu naszego CRM w chmurze w firmie. Tym razem pokażemy wam, że nasze rozwiązanie można wykorzystywać w branży zajmującej się szkoleniami, rachunkowością, kadrami, a także jest doskonałym narzędziem dla sprzedawców.

 

         Największym atutem naszego narzędzia jest fakt przejrzystości i dostępności dla każdego. Chmiuro jest produktem wielobranżowym, przeznaczonym dla małych i średnich przedsiębiorstw, które stawiają na dynamiczny rozwój i szybki zysk. Podstawą zysku jest sprzedaż, bez względu czy w naszej ofercie jest produkt czy, usługa. By była ona sprawniejsza, oraz efektywna potrzebujemy systematyczności w działaniu, a przede wszystkim obowiązkowości i spójności w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem.

 

            Chmiuro to CRM online który doskonale wpisuje się w model zarządzania sprzedażą. Anna Nowak specjalista ds. sprzedaży w firmie BIO Cosmetic Sweden Sp. z o.o.Od początku mojej pracy w firmie chciałam pracować w systemie CRM. Do moich obowiązków należy wyszukiwanie, kontaktowanie się i pozyskiwanie nowych klientów. Główną motywacją do podjęcia pracy z CRM Chmiuro był przejrzysty layout, porządek w bazie kontrahentów, kontrola nad zadaniami.” Najważniejszym warunkiem wyboru oprogramowania prostego CRM jest przede wszystkim sposób wdrożenia i jego nauka. W firmie Pani Anny obsługą sprzedaży w CRM online zajmują się dwie osoby. Wdrożenie oraz nauka obsługi narzędzia przebiegła bezproblemowo. „Musieliśmy zbudować bazę – to zajęło nam trochę czasu. Wraz z wdrożeniem każdej nowej funkcji praca z programem staje się coraz wygodniejsza.”

 

            CRM Chmiuro jest produktem z którego korzystają firmy o różnym profilu. Nasz produkt odnalazł się doskonale w firmie zajmującej się szkoleniami, prowadzącej jednocześnie biuro rachunkowe i usługi kadrowe JMC Consulting Sp. z o.o. Elżbieta Kościelska – prezes zarządu – tak uzasadnia wybór naszego narzędzia „Powiększająca się baza klientów i dodatkowe projekty wymagają dobrej organizacji i przejrzystego podziału zadań co umożliwia Wasz CRM w chmurze”. Wdrożenie i nauka naszego narzędzia przebiegły sprawnie i szybko „W trakcie zebrania na jednym z komputerów zaprezentowaliśmy system i omówiliśmy jak z niego korzystać. Wdrożenie zajęło nam jeden dzień. Wystarczyło założyć konta pracownikom i wprowadzić dane do systemu”. JMC Consulting Sp. z o.o. jest przykładem że Chmiuro to prosty CRM w którym odnajdzie się każda osoba, niezależnie od wieku.

 

                Przy wyborze systemu CRM ważne są także funkcjonalności jakie przewiduje system. Dla Elżbiety, która jest prezesem najważniejsza jest możliwość przydzielania zadań i możliwość weryfikacji ich realizacji przez właściciela. Chwali również sobie możliwość pracy poza biurem, co ułatwia i umożliwia kontrolę pracy biura bez ciągłych telefonów, czy maili. CRM w chmurze to zaleta również dla pani Anny. Codziennie gdy odbywa spotkania z klientami może na bieżąco za pomocą smartfonu lub tabletu kontrolować swoje zadania. 

 

                Obie Panie codziennie zaczynają pracę od sprawdzenia etapu w którym znajdują się ich zadania. „Dzień zaczynam od sprawdzenia zadań pracowników, na jakim są etapie w ich wykonywaniu. Przydzielam kolejne zadania, nanoszę uwagi do zadań już wykonanych jeśli zauważam błąd” – mówi Elżbieta z JMC Conulting Sp. z o.o. Pani Anna z BIO Cosmetic Sweden Sp. z o.o. pracuje z Chmiuro cały dzień „Odnotowuję na bieżąco postępy w realizacji zadań, rozbudowuję bazę danych o nowe kontakty, planuję przyszłe działania z klientami”. Anna chwali sobie funkcję raportowania, dzięki niej przełożeni w każdej chwili mogą sprawdzić czym się zajmuje i na jakim jest etapie. Jak widać CRM online doskonale porządkuje nasze zadania i obowiązki w pracy, pozwala na pracę w biurze jak i po za nim.

 

                Chmiuro to system dla każdego i dla każdej firmy. Dzięki swojej przejrzystości i intuicyjności odnajdzie się w nim każdy zespół. Praca staje się bardziej wydajna, a pracownicy wykonują więcej zadań w ciągu jednego dnia pracy, niż w czasach gdy nie korzystali z Chmiuro.