Porównanie 8 najlepszych systemów CRM do sprzedaży i komunikacji e-mailowej
Oprogramowanie CRM to najważniejsze narzędzie do budowania relacji, jakim dysponuje specjalista ds. sprzedaży...
Wewnętrzne zaangażowanie: Jak przekonać własny zespół do nowego systemu CRM?
Zmiana może być trudna nawet w najlepszych okolicznościach. Inercja "sposobu, w jaki zawsze robiliśmy rzeczy"...
Dlaczego budowanie własnego CRM jest prawie zawsze złym pomysłem
Jeśli Twoja firma ma unikalny proces sprzedaży lub sprzedaje różnorodne produkty i usługi, może być kuszące...
Dlaczego Twój zespół sprzedaży potrzebuje standaryzowanego procesu sprzedaży
Nie ma znaczenia, jak utalentowany jest twój zespół sprzedaży, ani jak ciężko pracujesz. Bez mapy drogowej...
Zarządzanie relacjami z klientem: 4 ludzkie punkty kontaktu w sprzedaży
Większość z nas wie już, co oznacza skrót "CRM". Rozumiemy, że oprogramowanie do zarządzania relacjami z...
Oprogramowanie rozwojowe: Co to jest i dlaczego Twój zespół go potrzebuje
W naszym rozumieniu sprzedaż i marketing to ten sam zespół, który pracuje nad tym samym celem: zwiększeniem...
10 najważniejszych rzeczy, których należy szukać w CRM
Oprogramowanie CRM zapewnia wiele korzyści zespołom sprzedaży wychodzącej - ale które z nich są najważniejsze?...
Czy wiesz, jaka jest różnica między potokiem sprzedaży a lejkiem sprzedażowym?
Jeśli do tej pory używałeś słów "pipeline" i "funnel" w tym samym znaczeniu, to powinieneś zwrócić na to...