Sukces na rynku nieruchomości zależy od relacji.

Musisz być na bieżąco z potrzebami klienta, reagować szybko i przewidywać trendy, niezależnie od tego, czy jesteś agentem lub brokerem pracującym w mieszkalnych, komercyjnych lub przemysłowych nieruchomości.

To bardzo dużo do zrobienia.

CRM specjalizuje się w kształtowaniu doświadczenia klienta, a nie tylko organizowanie danych kontaktowych klienta i specyfikacji nieruchomości. CRM pomaga zarządzać sprzedaży nieruchomości na każdym etapie, od przechwytywania prowadzi do zarabiania poleconych i powtarzających się klientów. Co najważniejsze, CRM pomaga wysłać właściwą wiadomość do właściwego klienta we właściwym czasie.

CRM dla nieruchomości

Na boisku, jak dzisiejszy rynek nieruchomości, nie można sobie pozwolić na dzień spóźnienia lub dolara brakuje. W pełni funkcjonalny CRM dla nieruchomości jest niezbędny. Oto spojrzenie na to, jak można korzystać z CRM do osiągnięcia swoich celów biznesowych.

Rozwiń i przeszkolić pracowników w CRM

W odpowiedzi na niższe stawki i więcej nabywców, to często korzystne, aby dodać brokerów hipotecznych do swoich zespołów wewnętrznych, co pomaga zamknąć transakcje szybciej i zapewnić najlepsze stawki. Upewnij się, że cały Twój personel, zarówno weterani, jak i nowicjusze, są na pokładzie z CRM. Zapewnij obszerne szkolenie i zawsze zostaw dużo miejsca na pytania, przekwalifikowanie się i rozwój zawodowy.

Dziel się informacjami o klientach z zespołem

Zadbaj o to, aby klientka czuła się traktowana priorytetowo, upewniając się, że każdy członek zespołu jest na bieżąco z jej danymi. Miej najnowsze informacje na wyciągnięcie ręki, czy to w terenie, czy w biurze. CRM ułatwia przechowywanie dokładnych informacji i zapewnia dostęp do nich zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Z łatwością uzyskasz dostęp do rejestru połączeń, preferowanych metod komunikacji, wątpliwości i informacji na temat jej sytuacji w procesie sprzedaży.

Zintegruj swoje obecne systemy

Zaoszczędź cenny czas w ciągu dnia, integrując swój CRM z wieloma aplikacjami, z których już korzystasz. Upewnij się przynajmniej, że integrujesz kontakty, wydarzenia w kalendarzu i komunikację e-mailową, łącząc CRM z Google Apps lub Outlookiem. Z łatwością zintegruj aplikacje do prowadzenia kampanii marketingowych, takie jak MailChimp czy Hubspot, oraz aplikacje do komunikacji, takie jak RingCentral, Kixie czy Zendesk.

Inteligentna sprzedaż

Zamykaj więcej transakcji szybciej, gdy cały Twój personel jest na bieżąco z najnowszymi trendami dla każdego rynku demograficznego. Wykorzystaj analizę raportowania i śledzenia wydajności swojego CRM, oprócz raportów prognoz sprzedaży, aby dowiedzieć się, co działa, a co nie.

nieruchomość

Zamykaj transakcje na wysokim poziomie

Zadowolenie klientów jest opłacalne w dłuższej perspektywie. Whopping 75% działalności agenta pochodzi z poleceń i word-of-mouth, według specjalisty marketingu docelowego Outbound Engine. Poprzez pielęgnowanie swoich nabywców w czasie, można włączyć klientów do zwolenników, które generują cenne skierowania. Nie sądzisz, że masz na to czas? Skorzystaj z opcji automatyzacji zadań w CRM, takich jak zaplanowane podpowiedzi, aby znaleźć więcej czasu na kontakty z klientami. 360-stopniowy widok klienta w systemie CRM ułatwia ocenę gotowości klienta w całym procesie sprzedaży. Będziesz wiedział, kiedy i jak się zaangażować, a jednocześnie zmniejszysz ryzyko niepokojenia klientów, którzy nie są gotowi.

Osiągnij swój cel

Badanie przeprowadzone przez Realtor.org wykazało, że "pokolenie Y stanowi największą część nabywców domów (32%), czyli więcej niż wszyscy nabywcy z wyżu demograficznego razem wzięci". Ci nabywcy są młodzi, technicznie obeznani i szukają mądrych inwestycji. Gen Y to nie twoja nisza? Rada jest nadal aktualna: Zdobądź lojalnych klientów i poleconych, dołączając do ich internetowych nawiedzeń.

  • Skup kampanie marketingowe na stronach, które już przyciągają uwagę Twojego rynku docelowego. Gen Y są zapalonymi użytkownikami prawdziwych aplikacji nieruchomości, takich jak Zillow i Trulia. Dowiedz się, gdzie twój rynek docelowy wisi i używać tych online influencerów dostarczyć wiadomość. Zintegruj swój CRM z serwisami społecznościowymi, takimi jak Twitter, aby uzyskać dostęp do profili społecznych i sensownie angażować klientów.
  • Zaspokój potrzebę samoobsługi, szczególnie obecną u nabywców z pokolenia Y. Zoptymalizuj swoją stronę internetową pod kątem doświadczeń użytkownika z wieloma możliwościami bezpośredniego kontaktu (e-mail, telefon, tekst, czat). Wysyłaj bezpośrednio do CRM informacje o tym, kto odwiedza Twoją witrynę.
  • Wykorzystaj w pełni komunikację z klientem opartą na lokalizacji, wykorzystując technologię beaconów. Wysyłaj klientom pingi z istotnymi faktami i informacjami, gdy są na miejscu.

Czy udało Ci się poszerzyć bazę klientów i rozwinąć swoje imperium nieruchomości dzięki CRM? Co się sprawdziło? Co jest dalej, aby uzyskać jak najwięcej z CRM?