Zarządzanie relacjami z klientem: 4 ludzkie punkty kontaktu w sprzedaży
Większość z nas wie już, co oznacza skrót "CRM". Rozumiemy, że oprogramowanie do zarządzania relacjami z...
Dlaczego Twój zespół sprzedaży potrzebuje standaryzowanego procesu sprzedaży
Nie ma znaczenia, jak utalentowany jest twój zespół sprzedaży, ani jak ciężko pracujesz. Bez mapy drogowej...
Email marketing żyje i ma się dobrze. Oto dlaczego.
Co sprawia, że niektóre wiadomości e-mail są śmieciowe? I dlaczego klikamy na inne? Co jest potrzebne, aby...
Czym są tłumaczenia techniczne? Kto powinien być odpowiedzialny za ich wykonanie?
Tłumacz musi posiadać dobrą znajomość języka i dogłębne zrozumienie tematyki. Jest to niezbędne do wykonania...
6 powodów, dla których przedstawiciele handlowi rezygnują z CRM-ów
Na każdy sukces CRM przypada jedna całkowita porażka. Około połowa wszystkich inicjatyw CRM jest ostatecznie...
Oprogramowanie rozwojowe: Co to jest i dlaczego Twój zespół go potrzebuje
W naszym rozumieniu sprzedaż i marketing to ten sam zespół, który pracuje nad tym samym celem: zwiększeniem...
Jak działy sprzedaży mogą wykorzystać CRM, aby pomóc swoim zespołom?
Operacje sprzedażowe - znane również jako sales ops lub sales support - to rola w organizacji sprzedaży, która...
Ranking najlepszych platform do email marketingu pod kątem funkcjonalności CRM
Czy możesz polegać na tym, że Twoja platforma do email marketingu spełni rolę CRM? Oprogramowanie do email...