Warto zobaczyć
Wewnętrzne zaangażowanie: Jak przekonać własny zespół do nowego systemu CRM?
Zmiana może być trudna nawet w najlepszych okolicznościach. Inercja "sposobu, w jaki zawsze robiliśmy rzeczy"...
Dziewięć koniecznych integracji CRM, które zoptymalizują Twój biznes
Prawdopodobnie nie poświęcasz zbyt wiele czasu na myślenie o integracji oprogramowania. Możesz uznać za...
7 najlepszych systemów CRM dla organizacji non-profit
Niezależnie od tego, czy masz tylko garstkę darczyńców, czy też przepełnioną bazę danych, każdy z nich jest...
Pięć najważniejszych integracji CRM dla zespołów sprzedaży
W branży CRM, integracja jest mostem lub punktem połączenia pomiędzy dwoma różnymi aplikacjami, które pozwalają...
ROI z CRM: Jaki jest zwrot z inwestycji w CRM?
Według badań przeprowadzonych w 2014 roku przez Nucleus Research, każdy dolar wydany na wdrożenie CRM zwraca aż 8...
Dlaczego budowanie własnego CRM jest prawie zawsze złym pomysłem
Jeśli Twoja firma ma unikalny proces sprzedaży lub sprzedaje różnorodne produkty i usługi, może być kuszące...
Oprogramowanie rozwojowe: Co to jest i dlaczego Twój zespół go potrzebuje
W naszym rozumieniu sprzedaż i marketing to ten sam zespół, który pracuje nad tym samym celem: zwiększeniem...
Sześć wskazówek dotyczących zarządzania leadami, aby utrzymać sprzedaż w ciągłym ruchu w rurociągu
Śledzenie tego, co dzieje się w Twoim rurociągu sprzedażowym ma kluczowe znaczenie. Dzięki temu masz wgląd w...