Systemy CRM

Wewnętrzne zaangażowanie: Jak przekonać własny zespół do nowego systemu CRM?

Zmiana może być trudna nawet w najlepszych okolicznościach. Inercja "sposobu, w jaki zawsze robiliśmy rzeczy"...

Systemy CRM

Dziewięć koniecznych integracji CRM, które zoptymalizują Twój biznes

Prawdopodobnie nie poświęcasz zbyt wiele czasu na myślenie o integracji oprogramowania. Możesz uznać za...

Systemy CRM

7 najlepszych systemów CRM dla organizacji non-profit

Niezależnie od tego, czy masz tylko garstkę darczyńców, czy też przepełnioną bazę danych, każdy z nich jest...

Systemy CRM

Pięć najważniejszych integracji CRM dla zespołów sprzedaży

W branży CRM, integracja jest mostem lub punktem połączenia pomiędzy dwoma różnymi aplikacjami, które pozwalają...

Systemy CRM

ROI z CRM: Jaki jest zwrot z inwestycji w CRM?

Według badań przeprowadzonych w 2014 roku przez Nucleus Research, każdy dolar wydany na wdrożenie CRM zwraca aż 8...

Blog

Dlaczego budowanie własnego CRM jest prawie zawsze złym pomysłem

Jeśli Twoja firma ma unikalny proces sprzedaży lub sprzedaje różnorodne produkty i usługi, może być kuszące...

Poradniki

Oprogramowanie rozwojowe: Co to jest i dlaczego Twój zespół go potrzebuje

W naszym rozumieniu sprzedaż i marketing to ten sam zespół, który pracuje nad tym samym celem: zwiększeniem...

Systemy CRM

Sześć wskazówek dotyczących zarządzania leadami, aby utrzymać sprzedaż w ciągłym ruchu w rurociągu

Śledzenie tego, co dzieje się w Twoim rurociągu sprzedażowym ma kluczowe znaczenie. Dzięki temu masz wgląd w...